Visszáru, csere és reklamáció
Csere
Üzletünkben a cserére a termék visszaküldésével, illetve új rendelés leadásával van lehetőség
Ehhez a megrendelt terméket vissza kell hozzánk juttatni, mi pedig visszatérítjük a pénzt a számlájára. Ha más méretre van szüksége, vagy másik termék érdekli – rendelje meg, illetve fizesse ki az új megrendelést, vagy válasszon utánvétes fizetést.
Az új megrendelést haladéktalanul tudjuk teljesíteni, az előző megrendelésből visszaküldött termékekért járó összeg pedig leggyakrabban 5 munkanapon belül megjelenik a számlán, onnantól számítva, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket.
Visszáruzás
Ha nálunk vásárol, joga van 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállni a szerződéstől.
Az összeget leggyakrabban 5 munkanapon belül visszatérítjük ugyanazon a módon, amelyet a fizetés megrendelésekor kiválasztott. Utánvétes fizetés esetén a visszáru űrlapon megadott bankszámlaszámra utaljuk az összeget.
Hogyan küldhetem vissza a terméket?
- Töltse le a weboldalon található visszáru űrlapot: Elállási űrlap
- A letöltött űrlapot nyomtassa ki, töltse ki, és mellékelje a küldeményhez. Ha nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kézzel is megírhatja.
- Küldje el a csomagot egy tetszőleges szállítócéggel, pl. a Magyar Postával.
Kérjük, a csomagot az alábbi címre küldje:
Olza Logistic - MissiSleepy
Ady Endre u. 16
4123 Hencida
Reklamáció
Tájékoztasson minket e-mailben, ha a kapott termék hibás. A levélhez képeket is csatolhat a hibáról. A panasz további menetéről e-mailben tájékoztatjuk. Igyekszünk minden reklamációt egyedileg kezelni, és megtalálni az Ön számára legmegfelelőbb megoldást.
A reklamációkat a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül megvizsgáljuk. Ha szeretne tájékoztatást kapni a reklamációja státuszáról, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben az info@missisleepy.hu, vagy hívja a +36 (21) 2122009 számot.