Itt gyűjtjük egy csokorba a vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat. Ha olyan kérdése van, amelyre itt és más információs oldalakon (szabályzat, adatvédelmi szabályzat, visszáru és panasz) nem talál választ, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@missisleepy.hu e-mail címen.

A kérdések és válaszok kategóriái

Itt gyűjtjük egy csokorba a vásárlóink által leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat. Ha olyan kérdése van, amelyre itt és más információs oldalakon (szabályzat, adatvédelmi szabályzat, visszáru és panasz) nem talál választ, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@missisleepy.hu e-mail címen.

MEGRENDELÉSEK (4)

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Az ügyfélszolgálattal telefonon vagy e-mailben veheti fel a kapcsolatot. E-mail cím: info@missisleepy.hu.

Megváltoztathatom vagy lemondhatom a rendelésem?

A megrendelés a vásárló kérésére kizárólag az ügyfélszolgálat telefonos vagy e-mailes megkeresésével módosítható vagy törölhető. A megrendelés módosításának vagy törlésének lehetősége a megrendelés aktuális státuszától is függ. Ha a küldeményt már összekészítettük és továbbítottuk feladásra, a rendelés módosítására vagy törlésére nincs lehetőségünk.

Rendeltem Önöktől valamit, de nem kaptam tájékoztatást arról, hogy a rendelés feldolgozás alatt áll-e. Ilyenkor mit tehetek?

A rendelés leadását és véglegesítését követően kap egy e-mailt, amely megerősíti, hogy a megrendelését üzletünk megkapta. Ha nem kapott ilyen e-mailt, vagy ha nem biztos abban, hogy a megrendelését helyesen véglegesítettük, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@missisleepy.hu e-mail címen. Mielőtt felveszi velünk a kapcsolatot, kérjük, ellenőrizze e-mail fiókjának kiegészítő mappáit is. Néha előfordul, hogy az üzletünkből érkező levelek az Ajánlatok vagy a SPAM mappába kerülnek.

Mikor kapom meg a rendelésemet?

Tudjuk, hogy a lehető leggyorsabban szeretné megkapni a megrendelését, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb meg is érkezzen Önhöz. A 12:00 óráig leadott és online átutalással vagy utánvéttel fizetett megrendeléseket még aznap, ugyanazon a munkanapon összekészítjük és elküldjük, kivéve, ha a termék melletti információ másként rendelkezik. Kivételes esetekben a megrendelés feldolgozása a következő munkanapra csúszhat. Ha fizetési módként a hagyományos banki átutalást választja, a rendelés feldolgozási ideje meghosszabbodik azzal az idővel, amíg az átutalás jóváírásra kerül a bankszámlánkon – ez általában néhány óra, de legfeljebb egy munkanap. Amint feladtuk a csomagját, kap egy linket, amellyel nyomon követheti azt, és bármikor ellenőrizheti, hol jár a megrendelése.

SZÁLLÍTÁS (3)

Hol találok a szállítási díjra vonatkozó tájékoztatást?

A küldemények szállítási díjával kapcsolatos minden információt az alábbi oldalon talál: https://missisleepy.hu/info/delivery

Hogy nézhetek utána, mikor kapom meg a rendelésemet?

Amint megrendelését összeállítottuk, kap egy visszaigazoló e-mailt. Az e-mail tartalmaz egy linket, amellyel bármikor nyomon követheti küldeménye állapotát. Előfordulhat, hogy a fuvarozó rendszerének frissítéséig a küldemény állapotának ellenőrzésére szolgáló funkció nem működik. Ha a funkció nem működik azonnal, próbálkozzon vele újra egy kicsit később.

A megrendelés státusza kézbesített, azonban nem érkezett meg. Mi a teendő?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben az info@missisleepy.hu e-mail címen, hogy ellenőrizhessük a megrendelésével kapcsolatos szállítási információkat. A csomagját kézbesítő futárral is felveheti a kapcsolatot a szállítási adatokért. A csomagját kézbesítő futár telefonszámát a kézbesítés napján SMS-ben vagy e-mailben közvetlenül a szállítótól kell megkapnia.

FIZETÉS (4)

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Vásárlóink az alábbi fizetési módok közül választhatnak:

  • utánvét
  • előre fizetés (A megrendelés kifizetésére 4 naptári napot várunk. Ezt az időt a megrendelés leadásának pillanatától számítjuk. Ezen idő letelte után a megrendelést automatikusan töröljük.)
  • bankkártya
  • internetes fizetés PayPal

A fizetési módokkal kapcsolatos valamennyi információt megtalálja az alábbi oldalon: https://missisleepy.hu/info/payments

A megrendelésemhez fizetési módként banki átutalást választottam, de nem kaptam tájékoztatást az utaláshoz szükséges adatokról.

A fizetéssel kapcsolatos részleteket a megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza.

Az utalás űrlapján az alábbi adatokat kell megadni:

Számlaszám: 12600016-17226296-25658139

Címzett neve: SLEEPY SP. Z O.O. SP. J.

Utalás tárgya: rendelésszám

Összeg: A megrendelés teljes összege (termék + szállítás)

A megrendeléshez fizetési módként bankkártyás fizetést választottam, de nem sikerült a fizetés. Mi a teendő?

Újra megpróbálhat fizetni. Az ismételt fizetést lehetővé tévő linket abban az e-mailben találja, amelyet a megrendelés leadásakor választott fizetési szolgáltató (PayU, PayPal) küldött.

Fizethetem a megrendelést a futárnál/utánvéttel?

Igen. Az utánvétes rendeléseket futárszolgálat szállítja ki. Utánvétes küldeményeket nem küldünk átvételi pontokra (csomagautomatába).

TERMÉKEK (1)

Mit lehet tenni, ha az elérhető méretek között nem szerepel az, amire szükségem lenne?

Igyekszünk rendszeresen feltölteni a készletet. Kérjük, írjon nekünk az info@missisleepy.hu címre, ha nincs az Ön által keresett méretből. Így tájékoztatni tudjuk a kérdéses termék raktárkészletéről. Használhatja a „Értesítést kérek, ha elérhető” opciót is. Az értesítési feliratkozás az egyes termékoldalakon érhető el, a nem elérhető méret megjelölése után.

KEDVEZMÉNYKÓDOK, AJÁNDÉKUTALVÁNY (4)

Mi az a kedvezménykód?

A kedvezménykód egy betűkből, számokból vagy speciális karakterekből álló kód, amely lehetővé teszi, hogy kedvezményt kapjon a vásárlására. A kedvezménykódokat promóciók részeként tesszük közzé, vagy e-mailben küldjük el. A kód aktiválásakor a kosárban lévő termékekre egy meghatározott összegű vagy százalékos kedvezményt számítunk be.

Mi az az ajándékutalvány?

Az ajándékutalvány egy kedvezményes utalvány, amely lehet nyomtatott vagy elektronikus. Az utalványon feltüntetett érték már ki van fizetve, és levonásra kerül a kosár értékéből. Az ajándékutalványon egy kedvezménykódot talál, amelyet vásárláskor a kosárban érvényesíthet.

Hol válthatom be a kedvezménykódot és az ajándékkupont?

A kosárban, a kosár tartalmának összefoglalója alatt talál egy mezőt, ahol érvényesítheti a kedvezménykódot, illetve az ajándékutalványt. Írja be a kódot, majd nyomja meg a nyíl ikont. A kedvezmény összege a kosárban lévő tételek alatt kerül felszámításra. A kedvezménykuponok korlátozott ideig érvényesek, és csak egy bizonyos időpontig használhatók fel.

Elfelejtettem a rendelésnél megadni a kedvezménykódot. Érvényesíthetem még?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben az info@missisleepy.hu címen. Ha a megrendelését még nem készítettük össze és küldtük el, érvényesítjük a kedvezményét.

VISSZÁRU ÉS CSERE (7)

Ki lehet cserélni a megvásárolt terméket?

Igen. Ha a termék nem felel meg az elvárásainak és szeretné kicserélni, a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül megteheti.

Hogyan cserélhetem ki a terméket egy másik méretre?

Üzletünkben a csere a termék visszaküldésével és új megrendelés leadásával történik.

Ehhez küldje vissza a megrendelt terméket, mi pedig visszatérítjük az árát a számlájára. Ha más méretre van szüksége, vagy valami mást nézett ki – adjon le egy új rendelést és fizesse ki, vagy válassza az utánvétes fizetést.

Az új rendelést haladéktalanul fel tudjuk dolgozni, a korábbi rendelésből visszaküldött termékek árának visszatérítése pedig általában a visszaküldött áru beérkezésétől számított 5 munkanapon belül megtörténik.

Van-e lehetőség a megrendelt termék visszaküldésére?

Igen. Áruházunkban történő rendelés esetén joga van indoklás nélkül 14 naptári napon belül elállni a szerződéstől.

Az összeg visszatérítése általában 5 munkanapon belül megtörténik, a megrendeléskor választott fizetési móddal azonos módon. Utánvétes fizetés esetén a visszatérítés a visszáru űrlapon megadott bankszámlaszámra történik.

Visszaküldhetem csak a megrendelés egy részét?

Igen. Elég, ha csak azokat a termékeket készíti össze és küldi vissza, amelyek nem feleltek meg az elvárásainak.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

A megvásárolt termékek visszáruzásához csomagolja be őket biztonságosan a szállításhoz, és küldje el őket a következő címre: OLZA LOGISTIC - MissiSleepy, Ady Endre 16, 4123 Hencida. Ne felejtse el kitölteni és mellékelni a visszaáru űrlapot – ez lehetővé teszi számunkra, hogy azonosítsuk a megrendelést, amelyre a visszaküldés vonatkozik, és megfelelően számoljuk el. Kérjük, hogy a visszaküldött termékeket gondosan csomagolja be, hogy ne sérüljenek meg a szállítás során.

Minden vásárlónak joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől, és 14 naptári napon belül visszaküldeni a megvásárolt termékeket.

A visszáruzással kapcsolatos részletes útmutatást itt találja: https://missisleepy.hu/info/returns

Ha visszaküldök egy terméket, mikor kapom vissza a pénzem?

A pénz visszatérítése általában 5 munkanapon belül megtörténik, a megrendeléskor választott fizetési móddal azonos módon. Utánvétes fizetés esetén a visszatérítés a visszaküldési űrlapon megadott bankszámlaszámra történik. Kivételes esetben ez az idő 10 munkanapra is meghosszabbodhat.

Akciós áron vásároltam egy terméket, most pedig magasabb az ára. Ki kell fizetnem a különbözetet?

Amennyiben egy terméket más méretre cserél, biztosítjuk az eredeti rendelésnél érvényben lévő, kedvezményes árat az Ön számára. Más termékre történő csere esetén a weboldalunkon található aktuális árat számítjuk fel. Annak érdekében, hogy a méret cseréjekor megőrizhesse a kedvezményes árat, kérjük, vegy fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@missisleepy.hu e-mail címen.

PANASZ (1)

Elküldtem az árut reklamációra, de még mindig nem kaptam tájékoztatást arról, hogyan tovább. Hol találok további információkat?

A panaszokat a beérkezéstől számított 14 napon belül feldolgozzuk. Minden ügyfelet e-mailben tájékoztatunk a reklamáció előrehaladásáról. Ha szeretné megtudni panasza aktuális állapotát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@missisleepy.hu e-mail címen.