A MISSISLEEPY.HU WEBSHOP FELTÉTELEI ÉS KIKÖTÉSEI

TARTALOM:

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
  2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A WEBSHOPBAN
  3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
  4. A TERMÉKRE VONATKOZÓ FIZETÉSI MÓDOK ÉS HATÁRIDŐK
  5. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK ÉS ÁTVÉTELÉNEK KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS IDEJE
  6. PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS
  7. PEREN KÍVÜLI PANASZ- ÉS JOGORVOSLATI ELJÁRÁSOK ÉS AZ EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK
  8. ELÁLLÁSI JOG
  9. A KERESKEDŐKRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
  10. TERMÉKÉRTÉKELÉSEK
  11. ILLEGÁLIS ÉS EGYÉB, A SZABÁLYOKNAK NEM MEGFELELŐ TARTALOM
  12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
  13. ELÁLLÁSI FORMANYOMTATVÁNY-MINTA

A www.missisleepy.hu webáruház törődik a fogyasztói jogokkal. A fogyasztó nem mondhat le a fogyasztói jogokról szóló törvényben biztosított jogairól. A fogyasztóra nézve a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseihez képest kedvezőtlenebb szerződéses rendelkezések érvénytelenek, és helyettük a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései alkalmazandók. A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései nem zárják ki vagy korlátozzák a fogyasztót a kötelező törvényi rendelkezések alapján megillető jogokat, és az esetleges kétségeket a fogyasztó javára kell értelmezni. Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései és a fent említett jogszabályok között ellentmondás van, az utóbbiak az irányadóak és alkalmazandók.

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

    1. A www.missisleepy.hu internetes címen elérhető webáruházat a SLEEPY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA üzemelteti, székhelye Nowa Iwiczna (székhely címe: ul. Stokrotki 25, 05-515 Nowa Iwiczna, postacíme: ul. ); az Országos Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásában a 0000929469 KRS szám alatt szerepel; nyilvántartó bíróság, ahol a cég iratait őrzik: Varsó főváros kerületi bírósága Varsóban, az Országos Bírósági Nyilvántartás XIV. kereskedelmi osztálya; NIP 1231460541, REGON 385320723, e-mail cím: info@missisleepy.hu és kapcsolattartási telefonszám: (+48) 792 451 451.
    2. A jelen Általános Szerződési Feltételek mind a fogyasztóknak, mind az Online Shopot használó vállalkozásoknak szólnak, kivéve, ha az Általános Szerződési Feltételek valamelyik külön rendelkezése másként rendelkezik.
    3. A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek végrehajtásával kapcsolatban a Webáruházban kezelt személyes adatok kezelője az Eladó. A személyes adatok feldolgozása a Webáruház honlapján közzétett adatvédelmi szabályzatban megjelölt célokra, időtartamra és elvek alapján történik. Az adatvédelmi szabályzat mindenekelőtt a személyes adatoknak az Adatkezelő által az internetes áruházban történő feldolgozására vonatkozó elveket tartalmazza, beleértve a személyes adatok feldolgozásának okait, céljait és időtartamát, valamint az érintettek jogait, továbbá a sütik és elemző eszközök internetes áruházban történő használatára vonatkozó információkat. Az Internetes áruház használata, beleértve a vásárlást is, önkéntes. Hasonlóképpen, a személyes adatoknak a Vevő vagy Ügyfél által az Internetes áruház használatával történő megadása is önkéntes, az adatvédelmi szabályzatban megjelölt kivételektől függően (szerződéskötés és az Eladó törvényes kötelezettségei).
    4. Meghatározások:
      1. Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2022/2065 rendelete (2022. október 19.) a digitális szolgáltatások digitális egységes piacáról és a 2000/31/EK irányelv módosításáról (digitális szolgáltatásokról szóló törvény) (HL L 277., 2022.10.27., 1-102. o.).
      2. BLOG - Elektronikus szolgáltatás, a Webáruházban elérhető és a Szolgáltató által fenntartott online blog a Webáruház minden látogatója számára.
      3. MUNKANAP - hétfőtől péntekig tartó egy nap, kivéve a munkaszüneti napokat.
      4. REGISZTRÁCIÓS LAP - az Online Shopban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi a Fiók létrehozását.
      5. MEGRENDELÉSI FORMANYomtatvány - az Elektronikus Szolgáltatás, az Online Shopban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek elektronikus kosárba helyezésével és az adásvételi szerződés feltételeinek meghatározásával, beleértve a szállítási és fizetési módot.
      6. MEGKÉRDÉSI FORMANYomtatvány - Elektronikus szolgáltatás, a Webáruházban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi egy termékkel kapcsolatos megkeresés elküldését az Eladónak.
      7. VEVŐ - (1) teljes jogképességgel rendelkező természetes személy, valamint az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező, de a törvény által jogképességgel felruházott szervezeti egység - aki az Eladóval adásvételi szerződést kötött vagy szándékozik kötni.
      8. POLGÁRI TÖRVÉNYKÖNYV -
      9. SZÁMLA - Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató IKT rendszerében a Vevő által megadott egyedi névvel (bejelentkezési névvel) és jelszóval megjelölt erőforrások összessége, amelyben a Vevő által megadott adatok és az általa a Webáruházban leadott Megrendelésekre vonatkozó információk gyűjtése történik.
      10. HÍRLEVÉL - Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailben nyújtott elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az azt igénybe vevő valamennyi Szolgáltatás Igénybevevő automatikusan megkapja a Szolgáltatótól az egymást követő kiadások ciklikusan megjelenő, a Termékekről, hírekről és a Webáruház akcióiról szóló információkat tartalmazó hírlevél tartalmát.
      11. TILOS TARTALOM - olyan információ, amely önmagában vagy valamely cselekményre - beleértve a Termékek értékesítését vagy az Elektronikus Szolgáltatások nyújtását - való hivatkozással nem felel meg az Európai Unió jogának vagy bármely tagállam jogának, amely megfelel az Európai Unió jogának, függetlenül az adott jog konkrét tárgyától vagy jellegétől.
      12. VÉLEMÉNYEK - a Webáruházban elérhető elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi a Vevő számára, hogy véleményeket, értékeléseket és megjegyzéseket fűzzön a Termék mellé.
      13. TERMÉK - a Webáruházban elérhető (1) ingóság (beleértve a digitális elemekkel rendelkező, azaz digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást tartalmazó, vagy azokhoz oly módon kapcsolódó ingóságot, hogy a digitális tartalom vagy szolgáltatás hiánya akadályozná a megfelelő működését), (2) digitális tartalom, (3) szolgáltatás (beleértve a digitális és nem digitális szolgáltatást) vagy (4) jog, amely a Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés tárgyát képezi.
      14. SZABÁLYZATOK - az internetes áruház jelen szabályzatai.
      15. INTERNETBOLT - a Szolgáltató internetes áruháza, amely a következő internetes címen érhető el: www.missisleepy.hu.
      16. ELADÓ; SZOLGÁLTATÓ - SLEEPY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA, székhelye Nowa Iwiczna (székhely címe: ul. Stokrotki 25, 05-515 Nowa Iwiczna, levelezési címe: ul. ); az Országos Bírósági Nyilvántartás Vállalkozói Nyilvántartásában KRS szám alatt 0000929469; a cégbíróság, ahol a cég iratait őrzik: Varsó főváros kerületi bírósága Varsóban, az Országos Bírósági Nyilvántartás XIV. gazdasági osztálya; NIP 1231460541, REGON 385320723, e-mail cím: info@missisleepy.hu és kapcsolattartási telefonszám: (+48) 792 451 451.
      17. ELADÁSI SZERZŐDÉS - (1) a Termék eladására vonatkozó szerződés (ingóságok és digitális elemeket tartalmazó ingóságok esetében), (2) a Termék szolgáltatására vonatkozó szerződés (digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás esetében), (3) a Termék szolgáltatására vagy használatára vonatkozó szerződés (nem digitális szolgáltatás és egyéb Termékek esetében), amelyet a Vevő és az Eladó között a Webáruházon keresztül kötöttek vagy kötnek.
      18. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS - a Szolgáltató által a Vevőnek az Online Shopon keresztül elektronikus úton nyújtott olyan szolgáltatás, amely nem Termék.
      19. HASZNÁLÓ - (1) teljes jogképességgel rendelkező természetes személy, valamint az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) olyan jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amelynek a jogszabályok jogképességet biztosítanak - az Elektronikus Szolgáltatást igénybe vevő vagy igénybe venni szándékozó természetes személy.
      20. FOGYASZTÓI JOGOK TÖRVÉNYE - a fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény (2014. évi CXC. tv. 827. szám, módosított szöveg).
      21. MEGRENDELÉS - a Vevőnek a Megrendelőlapon keresztül tett akaratnyilatkozata, amely közvetlenül az Eladóval kötendő Termékértékesítési szerződés megkötésére irányul.
  2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A WEBSHOPBAN

    1. A következő elektronikus szolgáltatások érhetők el az online áruházban: Blog, Számla, Megrendelőlap, Érdeklődési űrlap, Hírlevél és Vélemények.
      1. Blog - a Blog használata az Online Shop weboldalon a megfelelő fülre kattintva lehetséges. A Blog az Online Shop minden látogatója számára elérhető, anélkül, hogy bármilyen adatot meg kellene adnia vagy Fiókot kellene regisztrálnia. A Blogon belül a Szolgáltató az Internetáruház témájához és választékához kapcsolódó cikkeket tesz közzé.
        1. A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a Blog használatát bármikor, indoklás nélkül, az Internet böngésző bezárásával abbahagyja.
      2. Fiók - a Fiók használata a Szolgáltatás Igénybevevője által összesen két egymást követő lépés - (1) a Regisztrációs űrlap kitöltése és (2) a "Regisztráció" mezőre való kattintás - elvégzése után lehetséges. A Regisztrációs űrlapon az Ügyfélnek a következő adatokat kell megadnia: e-mail cím és jelszó.
        1. Amennyiben a Szolgáltatás Igénybevevője rendelkezik regisztrált fiókkal a Facebookon vagy a Google-nál, akkor a webáruházban is létrehozhat egy Fiókot, ha bejelentkezik ezen szolgáltatások valamelyikével.
        2. A Fiók Elektronikus Szolgáltatás határozatlan ideig ingyenesen vehető igénybe. A Vevőnek lehetősége van arra, hogy bármikor, indoklás nélkül megszüntesse a Fiókot (lemondás a Fiókról) a Szolgáltatóhoz intézett megfelelő kérelemmel, különösen e-mailben a info@missisleepy.hu címre, vagy írásban a címre: ul .
      3. Megrendelőlap - a Megrendelőlap használata attól a pillanattól kezdődik, amikor a Vevő az első Terméket az elektronikus kosárba helyezi az Online Shopban. A Megrendelés akkor jön létre, amikor a Vásárló összesen két egymást követő lépést - (1) a Megrendelőlap kitöltését és (2) a Megrendelőlap kitöltését követően az Online Shop weboldalán a "Fizetési kötelezettséggel vásárolok" négyzetre kattintást. - addig a pontig lehetőség van a megadott adatok önálló módosítására (ehhez a megjelenő üzenetek és az Online Shop weboldalán elérhető információk alapján kell tájékozódnia). A Megrendelőlapon szükséges a Vevőre vonatkozó következő adatokat megadni: név és vezetéknév/cégnév, cím (utca, házszám/lakásszám, irányítószám, település, ország), e-mail cím, kapcsolattartási telefonszám és az adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: Termék(ek), a termék(ek) mennyisége, a termék(ek) szállítási helye és módja, a fizetés módja. Nem fogyasztó esetén a cégnevet és az adóazonosító számot is meg kell adni.
        1. Az Elektronikus megrendelőlap szolgáltatás ingyenes, egyszeri jellegű és megszűnik a rajta keresztül történő megrendelés leadásának pillanatában, vagy a rajta keresztül történő megrendelésnek az Ügyfél általi korábbi megszüntetésének pillanatában.
      4. Érdeklődő űrlap - az Érdeklődő űrlap használata (1) az egyes Termékek oldalán az "Érdeklődni egy termékről" gomb alatt elérhető Érdeklődő űrlap kitöltése és (2) az Érdeklődő űrlap kitöltését követően a Webáruház oldalán az "Üzenet küldése" mezőre kattintás után kezdődik - addig van lehetőség a megadott adatok módosítására (ehhez kövesse a megjelenő üzeneteket és a Webáruház oldalán elérhető információkat). Az Érdeklődési űrlapon a Vevőnek meg kell adnia nevét, e-mail címét és az érdeklődés tartalmát.
        1. Az Elektronikus szolgáltatási lekérdezési űrlap díjmentesen biztosított, egyszeri szolgáltatás, amely az azon keresztül történő lekérdezés benyújtásának pillanatában, vagy az azon keresztül történő lekérdezésnek a Vevő általi korábbi megszüntetésének pillanatában megszűnik.
      5. Hírlevél - a Hírlevél használata a Webáruház weboldalán a "Hírlevél" fülön a név és e-mail cím megadása után lehetséges, amelyre a Hírlevél egymást követő számait küldeni kívánjuk, és a "Feliratkozás" mezőre kattintva. A Hírlevélre való feliratkozásra a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével is lehetőség van a Fiók létrehozásakor vagy a Megrendelés leadásakor - a Fiók létrehozásának vagy a Megrendelés leadásának pillanatában a Vevő feliratkozik a Hírlevélre.
        1. A Hírlevél Elektronikus Szolgáltatás határozatlan ideig ingyenesen vehető igénybe. Az Ügyfélnek bármikor, indoklás nélkül lehetősége van leiratkozni a Hírlevélről (Hírlevél leiratkozás) a Szolgáltatóhoz intézett megfelelő kéréssel, különösen a info@missisleepy.hu e-mail címen vagy írásban a következő címen: ul .
      6. Vélemények - az Elektronikus Vélemények szolgáltatás igénybevételét azok a Szolgáltatás Igénybevevői vehetik igénybe, akik a Webáruházban adásvételi szerződést kötöttek. Vélemény hozzáadása a Termékkel vagy az Online Shopmal kapcsolatos vélemény hozzáadását lehetővé tevő űrlap kitöltését követően lehetséges. Ez az űrlap egy egyedi linken keresztül válik elérhetővé, amelyet a Vevő a vásárlást követően a Vevő által megadott e-mail címre kap. Az Elektronikus visszajelzési szolgáltatás használata során a Vevő köteles kizárólag pontos és a valóságnak megfelelő adatokat megadni. A Vevőnek tilos sértő vagy tényszerűen pontatlan véleményt közzétennie.
        1. Az Elektronikus Szolgáltatás Vélemények ingyenes és egyszeri szolgáltatás, amely az Elektronikus Szolgáltatáson keresztül történő értékelés befejezésével vagy az Elektronikus Szolgáltatás használatának a Vevő általi korábbi megszüntetésével megszűnik. Az Ügyfél által kiadott véleménynek az Elektronikus Webáruház honlapján való láthatóvá tétele a vélemény Szolgáltató általi előzetes jóváhagyását igényli.
    2. A Szolgáltató által használt IKT-rendszerrel való munkavégzéshez szükséges technikai követelmények: (1) számítógép, laptop vagy egyéb multimédiás eszköz internet-hozzáféréssel; (2) elektronikus levelezéshez való hozzáférés; (3) aktuális verziójú webböngésző: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari vagy Microsoft Edge; (4) ajánlott minimális képernyőfelbontás: 1024x768; (5) engedélyezze a cookie-kat és a Javascriptet a böngészőben.
    3. Az Ügyfél köteles a Webáruházat a törvényeknek és az erkölcsnek megfelelő módon használni, tiszteletben tartva a Szolgáltató és harmadik felek személyiségi és szerzői jogait és szellemi tulajdonjogait. Az Ügyfél köteles a tényállásnak megfelelően adatokat megadni. Az Ügyfélnek tilos jogellenes tartalmat szolgáltatni.
    4. Az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó panaszeljárás a következő pontban található. 6. pontjában található.
  3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI

    1. A Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azt követően kerül sor, hogy a Vevő a Webáruházban található Megrendelőlapon keresztül megrendelést adott le az alábbi pontnak megfelelően. Általános Szerződési Feltételek 2.1.3. pontjában foglaltaknak megfelelően.
    2. A Termék ára vagy a Termékért járó díjazás a webáruház weboldalán lengyel zlotyban van megadva, és tartalmazza az adókat. Az Ügyfél tájékoztatást kap az adókat tartalmazó teljes árról vagy díjazásról, és amennyiben a Termék jellege ésszerű becsléssel nem teszi lehetővé azok összegének korábbi kiszámítását - a kiszámítás módjáról, valamint a szállítási költségekről (beleértve a szállítási, kézbesítési vagy postai szolgáltatások díját) és egyéb költségekről, és amennyiben nem lehet meghatározni e díjak összegét - a fizetési kötelezettségről, az Ügyfél tájékoztatást kap az Online Shop oldalain, beleértve a megrendelés leadása során és az Ügyfélnek az adásvételi szerződéssel kapcsolatos akaratnyilvánításakor. Határozatlan időre kötött vagy előfizetésre kiterjedő Termékre vonatkozó Adásvételi Szerződés esetén az Eladó ugyanilyen módon adja meg a teljes árat vagy díjazást, beleértve az elszámolási időszakra vonatkozó összes kifizetést, és ha az Adásvételi Szerződés rögzített árat ír elő - a teljes havi kifizetéseket is.
    3. Az adásvételi szerződés megkötésének menete az online áruházban a megrendelőlap segítségével
      1. A Vevő és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azt követően kerül sor, hogy a Vevő az Online áruházban megrendelést adott le az alábbi pont szerint. Általános Szerződési Feltételek 2.1.3. pontjában foglaltak szerint.
      2. A Megrendelés leadását követően az Eladó haladéktalanul visszaigazolja annak beérkezését és egyidejűleg teljesítésre elfogadja a Megrendelést. A Megrendelés átvételének és teljesítésre történő elfogadásának visszaigazolása úgy történik, hogy az Eladó az Ügyfélnek a Megrendelés leadása során megadott e-mail címére vonatkozó e-mail üzenetet küld az Ügyfélnek, amely tartalmazza legalább az Eladó nyilatkozatát a Megrendelés átvételéről és teljesítésre történő elfogadásáról, valamint az adásvételi szerződés megkötésének visszaigazolását. A fent említett e-mail üzenet Ügyfél általi kézhezvételével az Ügyfél és az Eladó közötti adásvételi szerződés létrejön.
    4. A megkötött adásvételi szerződés tartalmát rögzítik, biztosítják és a Vevő rendelkezésére bocsátják azáltal, hogy (1) a jelen Általános Szerződési Feltételeket elérhetővé teszik az internetes áruház weboldalán, és (2) a Vevőnek megküldik az e-mail üzenetet, amelyre a fenti pontban hivatkoznak. 3.3.2. pontjában foglalt Általános Szerződési Feltételek. Az Adásvételi szerződés tartalma ezen felül az Eladó Internetes Boltjának informatikai rendszerében rögzítésre és biztonságba helyezésre kerül.
  4. A TERMÉKRE VONATKOZÓ FIZETÉSI MÓDOK ÉS HATÁRIDŐK

    1. Az Eladó az adásvételi szerződés tekintetében a következő fizetési módokat bocsátja a Vevő rendelkezésére:
      1. A szállítás átvételekor készpénzzel történő fizetés.
      2. Fizetés banki átutalással az Eladó bankszámlájára.
      3. Elektronikus és hitelkártyás fizetés a PayU és a PayPal.com segítségével - a jelenleg elérhető fizetési módok a Webáruház honlapján a "Fizetési módok" információs fülön, valamint a https://www.payu.pl és a https://paypal.com/pl weboldalakon találhatók.
      4. Halasztott fizetés - a Twisto payments a.s. által a PayU.pl szolgáltatással együttműködve nyújtott szolgáltatás, amely az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napra történő halasztott fizetésből áll.
    2. Fizetési határidő:
      1. Ha a Vevő a banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyával történő fizetést választja, a Vevő köteles az adásvételi szerződés megkötésétől számított 4 naptári napon belül fizetni.
      2. Amennyiben a Vevő az utánvétes fizetést választja, a Vevő köteles a fizetést a szállításkor teljesíteni.
      3. Ha a Vevő a Twisto Pay szolgáltatás keretében halasztott fizetést választ, a Vevő köteles az Adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül a Twisto payments a.s. részére fizetni, vagy ha a Vevő részletfizetést választ, akkor a Twisto payments a.s.-vel egyeztetett törlesztési ütemterv szerint köteles az esedékes összeget megfizetni.
  5. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK ÉS ÁTVÉTELÉNEK KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS IDEJE

    1. A terméknek a Vevő részére történő kiszállítása díjköteles, kivéve, ha az adásvételi szerződés másként rendelkezik. A Termék szállítási költségeit (beleértve a szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatások díját) a Vevő a Webáruház oldalain a "Szállítási idő és költség" információs fül alatt, valamint a Megrendelés leadásakor, beleértve a Vevőnek az Adásvételi szerződéssel kapcsolatos akaratnyilvánítását is, jelzi a Vevő számára.
    2. Az Eladó a Termék átadására vagy átvételére a következő módokat biztosítja a Vevő számára:
      1. Futárszolgálat, utánvétel.
      2. Postai küldemény, utánvétellel.
      3. Csomagküldés csomagmegőrzőben történő átvétellel.
    3. A Terméknek a Vevő részére történő leszállításának határideje legfeljebb 10 munkanap, kivéve, ha a Termék leírásában vagy a Megrendelési folyamat során ennél rövidebb határidő van megadva. Különböző szállítási határidővel rendelkező Termékek esetében a szállítási határidő a leghosszabb megadott határidő, amely azonban nem haladhatja meg a 10 munkanapot. A Terméknek a Megrendelő részére történő kiszállítására vonatkozó határidő kezdete a következőképpen kerül kiszámításra:
      1. Ha a Vevő a banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy bankkártyával történő fizetési módot választja - az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától.
      2. Amennyiben a Vevő az utánvétes fizetési módot választja - az adásvételi szerződés megkötésének napjától.
      3. Abban az esetben, ha a Vevő a részletfizetést vagy halasztott fizetést választja - attól a naptól kezdve, amikor a hitelező értesítette az Eladót arról, hogy a Vevővel hitelszerződést kötött, legkésőbb azonban attól a naptól kezdve, amikor az Eladó bankszámláján jóváírták a Vevőnek nyújtott hitelből származó összeget.
  6. PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS

    1. Az Általános Szerződési Feltételek jelen 6. szakasza az Eladóhoz benyújtott valamennyi panasz, különösen a Termékekkel, az Adásvételi Szerződésekkel, az Elektronikus Szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok, valamint az Eladó vagy a Webáruház működésével kapcsolatos egyéb panaszok kezelésére vonatkozó közös eljárást határozza meg.
    2. Panaszt lehet tenni például:
      1. írásban a következő címen: ;
      2. elektronikus formában e-mailben a következő címen: info@missisleepy.hu.
    3. A termék elküldése vagy visszaküldése egy panasz részeként a megadott címen történhet: ul.
    4. Az Eladó köteles a Vevő panaszára haladéktalanul, de legkésőbb a panasz benyújtásától számított 14 naptári napon belül válaszolni. Ha a fogyasztónak minősülő Vevő a szavatossági jogok gyakorlása során a dolog kicserélését vagy a hiba elhárítását követelte, vagy árleszállításra vonatkozó nyilatkozatot tett, megjelölve az árcsökkentés összegét, és az Eladó erre a követelésre 14 naptári napon belül nem reagált, úgy kell tekinteni, hogy a követelés jogos volt.
    5. Ha a panaszos által megadott elérhetőségek a panasz feldolgozása során megváltoznak, a panaszos köteles értesíteni az eladót.
    6. A panaszos bizonyítékokat (pl. fényképeket, dokumentumokat vagy terméket) is csatolhat a panasz tárgyához. Az Eladó arra is kérheti a panaszost, hogy adjon további információkat vagy küldjön bizonyítékokat (pl. fényképeket), ha ez megkönnyíti és felgyorsítja az Eladó számára a panasz kivizsgálását.
    7. Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb a panasz kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül válaszol a panaszra.
    8. Az Eladó törvényes felelősségének alapját és terjedelmét az általánosan alkalmazandó jogszabályok, különösen a lengyel Polgári Törvénykönyv, a fogyasztói jogokról szóló törvény és a 2002. július 18-i, az elektronikus szolgáltatásnyújtásról szóló törvény (a Hivatalos Lap 144. számának 1204. pontja, módosított változata) határozza meg. A Vevő által az Eladóval 2023. január 1. napjától kötött adásvételi szerződés alapján vásárolt Termékkel - ingó dolog (ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingó dolgot is), kivéve azonban a kizárólag digitális tartalom hordozójaként szolgáló ingó dolgot - kapcsolatos panasz esetén a fogyasztóvédelmi törvény 2023. január 1. napjától hatályos szövegezésű rendelkezései, különösen a fogyasztóvédelmi törvény 43a-43g. cikkei az irányadóak. Ezek a rendelkezések határozzák meg különösen az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a fogyasztóval szemben, ha a termék nem felel meg az adásvételi szerződésben foglaltaknak.
    9. A törvényes felelősségen túlmenően a Termékre jótállás is nyújtható - ez egy szerződéses (kiegészítő) felelősség, és akkor gyakorolható, ha a szóban forgó Termékre a jótállás vonatkozik. A jótállást az Eladótól eltérő szervezet (pl. a gyártó vagy a forgalmazó) is nyújthatja. A garancia szerinti felelősség részletes feltételei, beleértve a garancia végrehajtásáért felelős és a garancia igénybevételére jogosult szervezet adatait, a garancia leírásában, pl. a garanciajegyben vagy a garancia nyújtására vonatkozó egyéb helyen találhatók. Az Eladó felhívja a figyelmet arra, hogy a Termék szerződésnek való meg nem felelése esetén a Vevőt a törvény szerint jogorvoslat illeti meg az Eladó részéről és költségére, és a garancia nem érinti ezeket a jogorvoslati lehetőségeket.
    10. Az Általános Szerződési Feltételek 6.8.2. pontjának a fogyasztóra vonatkozó rendelkezései vonatkoznak arra a természetes személy Ügyfélre is, aki a vállalkozási tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó szerződést köt, ha e szerződés tartalmából következik, hogy az e személy számára nem szakmai jellegű, ami különösen a központi nyilvántartás és a vállalkozási tevékenységre vonatkozó információkról szóló rendelkezések alapján hozzáférhetővé tett vállalkozási tevékenységének tárgyából következik.
  7. PEREN KÍVÜLI PANASZ- ÉS JOGORVOSLATI ELJÁRÁSOK ÉS AZ EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS SZABÁLYAI

    1. A viták bíróságon kívüli rendezésének módszerei a következők: (1) a felek álláspontjainak közelítése, pl. közvetítéssel; (2) a vita megoldására tett javaslat, pl. békéltetés; és (3) a vita rendezése és a megoldás felek számára történő kikényszerítése, pl. választottbírósági eljárás (választottbíróság).
    2. A fogyasztók és a kereskedők közötti online vitarendezés uniós szintű platformja (ODR-platform) a http://ec.europa.eu/odr címen érhető el. Az ODR-platform egy interaktív és többnyelvű weboldal, amely egyablakos ügyintézési lehetőséget biztosít a fogyasztók és kereskedők számára, akik az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezését keresik.
  8. ELÁLLÁSI JOG

    1. A távollevők között kötött szerződéstől a fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás nélkül és költségmentesen elállhat, kivéve az alábbi pontban meghatározott költségeket. 8.8. pontjában foglaltak kivételével. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozat határidő előtti elküldése. Az elállási nyilatkozatot például így lehet megtenni:
      1. írásban a következő címre: ul ;
      2. elektronikus formában e-mailben a info@missisleepy.hu címre.
    2. A Termék - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) visszaszolgáltatása a szerződéstől való elállás keretében a megadott címen történhet: ul .
    3. A fogyasztói jogokról szóló törvény 2. függeléke tartalmazza az elállási nyilatkozat mintáját, és ezen felül a ponton is elérhető. 13. pontjában található. A fogyasztó használhatja a mintanyomtatványt, de ez nem kötelező.
    4. Megkezdődik a szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő:
      1. olyan szerződés esetén, amelynek teljesítése során az Eladó szállítja a terméket, és köteles a tulajdonjogát átruházni - a terméknek a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi birtokba vételétől, valamint olyan szerződés esetén, amely: (1) több olyan terméket tartalmaz, amelyeket külön-külön, tételekben vagy részekben szállítanak - az utolsó termék, tétel vagy rész birtokbavételétől, vagy (2) a termékek rendszeres, meghatározott időtartamra történő szállítását jelenti - az első termék birtokbavételétől;
      2. egyéb szerződések esetében - a szerződés megkötésének napjától.
    5. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás esetén a szerződést úgy kell tekinteni, hogy az nem jött létre.
    6. Termékek - ingóságok, beleértve a digitális elemekkel ellátott ingóságokat is:
      1. Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni a fogyasztó által teljesített valamennyi kifizetést, beleértve a Termék - ingóság, beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságok szállítási költségeit is (kivéve a fogyasztó által választott, a webáruházban elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket). Az Eladó a fizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult egy másik, a fogyasztó számára költséget nem okozó visszatérítési módhoz. Termékek - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) - esetében, ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy a Terméket maga veszi át a fogyasztótól, az Eladó visszatarthatja a fogyasztótól kapott fizetés visszatérítését mindaddig, amíg a Terméket vissza nem kapja, vagy a fogyasztó nem igazolja annak visszaküldését, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
      2. Termékek - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) - esetében a fogyasztó köteles a Terméket haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 naptári napon belül visszaszolgáltatni az Eladónak, vagy átadni azt az Eladó által felhatalmazott személynek átvétel céljából, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy maga veszi át a Terméket. Elegendő a Terméket a határidő lejárta előtt visszaküldeni.
      3. A Fogyasztó felel a Termék - ingó dolog (ideértve a digitális elemeket tartalmazó ingó dolgot is) - használatából eredő, a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó értékcsökkenésért.
    7. Termékek - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatások:
      1. A termék - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás - nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől kezdődően nem használhatja fel a fogyasztó által az Eladó által nyújtott termék - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás - használata során megadott vagy létrehozott személyes adatokon kívüli más tartalmat, kivéve azt a tartalmat, amely: (1) kizárólag a szerződés tárgyát képező digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással összefüggésben hasznosak; (2) kizárólag a fogyasztónak az Eladó által nyújtott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használata során végzett tevékenységéhez kapcsolódnak; (3) a kereskedő más adatokkal kombinálta őket, és azokból nem vagy csak aránytalanul nagy erőfeszítések árán nyerhetők ki; (4) a fogyasztó más, még felhasználható fogyasztókkal közösen állította elő őket. A fenti (1)-(3,) bekezdésekben említett esetek kivételével az Eladó a fogyasztó kérésére a fogyasztó rendelkezésére bocsátja a személyes adatokon kívüli olyan tartalmakat, amelyeket a fogyasztó a fogyasztó az Eladó által nyújtott digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használata során adott meg vagy hozott létre. Elállás esetén az Eladó megakadályozhatja a fogyasztót a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás további használatában, különösen azáltal, hogy megakadályozza a fogyasztó hozzáférését a digitális tartalomhoz vagy digitális szolgáltatáshoz, vagy letiltja a felhasználói fiókot, ami nem érinti a fogyasztó előző mondatban említett jogait. A fogyasztó jogosult arra, hogy a digitális tartalmat az Eladótól ingyenesen, az Eladó akadályoztatása nélkül, ésszerű időn belül és általánosan használt, géppel olvasható formátumban visszaszerezze.
      2. A Termék - digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó köteles az ilyen digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás használatát és harmadik személyek számára történő hozzáférhetővé tételét megszüntetni.
    8. A fogyasztó által a szerződéstől való elállással kapcsolatos esetleges költségek, amelyeket a fogyasztó köteles viselni:
      1. Ha a fogyasztó a Terméknek a Webáruházban elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó nem köteles megtéríteni a fogyasztónak a fogyasztó által viselt többletköltségeket.
      2. A Termékek - ingóságok (beleértve a digitális elemeket tartalmazó ingóságokat is) - esetében a Vásárló nem viseli a visszaküldés költségeit, ezek a költségek az Eladót terhelik.
      3. Olyan Termék - szolgáltatás esetén, amelynek teljesítése - a fogyasztó kifejezett kérésére - az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, az elállási jogát ilyen kérést követően gyakorló fogyasztó köteles az elállásig teljesített szolgáltatások ellenértékét megfizetni. A fizetendő összeget a teljesített szolgáltatás arányában kell kiszámítani, figyelembe véve a szerződésben megállapított árat vagy díjazást. Ha az ár vagy a díjazás túlzottan magas, az összeg kiszámításának alapja a teljesítés piaci értéke.
    9. A távollevők között kötött szerződésektől való elállási jog nem vonatkozik a fogyasztóra a szerződések tekintetében:
      1. (1) olyan szolgáltatás nyújtására, amelynek árát a fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a szolgáltatást teljes egészében a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával teljesítette, akit az Eladó a szolgáltatás nyújtása előtt tájékoztatott arról, hogy az Eladó általi teljesítést követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ezt tudomásul vette; 2) amelyekben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladó nem gyakorol ellenőrzést, és amelyek az elállási határidő lejárta előtt bekövetkezhetnek; (3) amelyben a teljesítés tárgya olyan Termék - ingó dolog (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingó dolgot is) -, amely nem előre gyártott, nem a fogyasztó specifikációja szerint készült vagy nem a fogyasztó egyéni igényeinek kielégítésére szolgál; (4) amelyben a teljesítés tárgya olyan Termék - ingó dolog (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingó dolgot is) -, amely gyors romlásnak van kitéve vagy rövid eltarthatósági idővel rendelkezik; (5) amelyben az előadás tárgya olyan Termék - ingó dolog (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingó dolgot is) -, amelyet olyan lezárt csomagolásban szállítanak, amely felbontás után egészségügyi vagy higiéniai okokból nem adható vissza, ha a csomagolást a szállítást követően felbontották; (6) amelyekben a teljesítés tárgya olyan Termék - ingóság (ideértve a digitális elemekkel ellátott ingóságot is) -, amely a szállítást követően jellegéből adódóan elválaszthatatlanul más ingósággal - ideértve a digitális elemekkel ellátott ingóságot is - egyesül; (7) amelyekben a teljesítés tárgya olyan alkoholos ital, amelynek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, amelynek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelynek értéke a piaci ingadozásoktól függ, amelyekre az Eladónak nincs ráhatása; (8) amelyekben a fogyasztó kifejezetten kérte, hogy az Eladó sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése céljából keresse fel; ha az Eladó ezen túlmenően a fogyasztó által kértektől eltérő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javítás vagy karbantartás elvégzéséhez szükséges pótalkatrészektől eltérő Termékeket - ingóságokat (beleértve a digitális elemekkel ellátott ingóságokat is) - szállít, a fogyasztónak joga van a szerződéstől a további szolgáltatások vagy Termékek tekintetében elállni; (9) amennyiben a szolgáltatás tárgya lezárt csomagolásban szállított hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes szoftver, ha a csomagolást a szállítást követően felbontják; (10) újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása esetén, az előfizetői szerződések kivételével; (11) nyilvános árverés útján kötött; (12) nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatásra, áruszállításra, autókölcsönzésre, vendéglátásra, szabadidős, szórakoztató, sport- vagy kulturális rendezvényekkel kapcsolatos szolgáltatásokra, ha a szerződésben meg van határozva a szolgáltatás időpontja vagy időtartama; (13) nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom szolgáltatására, amelynek ellenértékét a fogyasztó köteles megfizetni, ha az Eladó a teljesítést a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával kezdte meg, akit az Eladó a szolgáltatás nyújtása előtt tájékoztatott arról, hogy a fogyasztó elállási jogát elveszíti, miután az Eladó a szolgáltatást teljesítette és azt tudomásul vette, és az Eladó a fogyasztónak a szerződés teljesítéséről a fogyasztó részére az Art. 15. § (1) és (2) bekezdésében vagy a fogyasztóvédelmi törvény 21. § (1) bekezdésében foglaltak szerint; (14) olyan szolgáltatás nyújtása esetén, amelynek ellenértékét a fogyasztó köteles megfizetni, amennyiben a fogyasztó kifejezetten kérte az Eladót, hogy javítás céljából jöjjön a fogyasztó otthonába, és a szolgáltatást a fogyasztó kifejezett és előzetes hozzájárulásával már teljes egészében elvégezték.
    10. Az Általános Szerződési Feltételek jelen 8. pontjában foglalt, a fogyasztóra vonatkozó rendelkezések a szolgáltatás igénybevevőjére vagy az Ügyfélre is vonatkoznak, aki olyan természetes személy, aki a vállalkozási tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó szerződést köt.
  9. A KERESKEDŐKRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

    1. Az Általános Szerződési Feltételek jelen 9. pontja és az abban foglalt valamennyi rendelkezés kizárólag az olyan Ügyfélnek vagy Szolgáltatás Igénybevevőnek szól, aki nem fogyasztó, és aki nem is olyan természetes személy, aki közvetlenül a vállalkozási tevékenységéhez kapcsolódó szerződést köt.
    2. Az Eladónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől annak megkötésétől számított 14 naptári napon belül. Az adásvételi szerződéstől való elállás ebben az esetben indoklás nélkül történhet, és nem keletkeztet semmilyen követelést a Vevő részéről az Eladóval szemben.
    3. Az Eladó szavatossági felelőssége a termékért vagy a terméknek az adásvételi szerződésnek való meg nem feleléséért kizárt.
    4. Az eladó a panaszra a kézhezvételtől számított 30 naptári napon belül válaszol.
    5. Az Eladónak jogában áll korlátozni a rendelkezésre álló fizetési módokat, beleértve a teljes vagy részleges előrefizetés megkövetelését, függetlenül a Vevő által választott fizetési módtól és az adásvételi szerződés megkötésének tényétől.
    6. A Szolgáltató az Elektronikus Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja a Szolgáltatás igénybevevőjének megfelelő nyilatkozat megküldésével.
    7. A Szolgáltató/Vevő felelőssége az Ügyféllel/Vevővel szemben, függetlenül annak jogalapjától, mind egy követelés keretében, mind pedig az összes követelés tekintetében összesen a kifizetett ár és a szállítási költségek összegére, de legfeljebb ezer zlotyra korlátozódik. Az előző mondatban említett összegkorlátozás az Ügyfél/Vevő által a Szolgáltatóval/eladóval szemben támasztott valamennyi követelésre vonatkozik, ideértve azt az esetet is, ha nincs vagy nem kapcsolódik az adásvételi szerződéshez. A Szolgáltató/Eladó csak a szerződéskötéskor előre látható tipikus károkért felel a Szolgáltatás igénybevevőjével/ügyféllel szemben, és nem felel az elmaradt haszonért. Az Eladó nem felel a szállítmány szállításában bekövetkezett késedelemért sem.
    8. Az Eladó/szolgáltató és az Ügyfél/szolgáltató között felmerülő bármely jogvitát az Eladó/szolgáltató székhelye szerint illetékes bíróság elé kell terjeszteni.
  10. TERMÉKÉRTÉKELÉSEK

    1. Az Eladó lehetővé teszi a Vevők számára, hogy a Termékekkel és az Online Shopmal kapcsolatos véleményeket adjanak ki és hozzáférjenek az Általános Szerződési Feltételek ezen szakaszában feltüntetett feltételek szerint.
    2. A Vevőnek lehetősége van arra, hogy véleményt nyilvánítson egy Termékről vagy az Online Shopról egy visszajelző űrlap segítségével. Ez az űrlap elérhetővé tehető közvetlenül a Webáruház weboldalán (akár egy külső widgeten keresztül is), vagy elérhetővé tehető egy egyedi linken keresztül, amelyet a Vásárló a vásárlást követően kap a Vásárló által megadott e-mail címre. A vélemény hozzáadásakor a Vásárló grafikus értékelést vagy a Termék képét is hozzáadhatja - amennyiben a véleménynyilvánító űrlapon ilyen lehetőség is rendelkezésre áll.
    3. Egy termékről csak az Eladó webáruházából ténylegesen megvásárolt Termékekre vonatkozóan adható vélemény, és csak az a Vevő adhatja ki, aki a véleményezett terméket megvásárolta. Tilos fiktív vagy színlelt adásvételi szerződéseket kötni egy Termékről szóló vélemény kiállítása érdekében. A Webáruházról véleményt olyan személy adhat ki, aki a Webáruház Vásárlója.
    4. Az Ügyfelek véleményeinek hozzáadása nem használható fel jogellenes tevékenységekre, különösen olyan tevékenységekre, amelyek tisztességtelen versenycselekménynek minősülnek, vagy olyan tevékenységekre, amelyek sértik az Eladó vagy harmadik felek személyiségi jogait, szellemi tulajdonjogait vagy egyéb jogait. Vélemény hozzáadásakor az Ügyfél köteles a jogszabályoknak, a jelen Általános Szerződési Feltételeknek és a jó erkölcsnek megfelelően eljárni.
    5. A vélemények elérhetővé tehetők közvetlenül a Webáruház weboldalán (pl. az adott Termék mellett) vagy egy olyan külső véleménygyűjtő szolgáltatáson, amellyel az Eladó együttműködik, és amelyre a Webáruház weboldalán hivatkozik (beleértve a Webáruház weboldalán elhelyezett külső widgetet is).
    6. Az Eladó biztosítja, hogy a termékekről közzétett vélemények olyan Vásárlóktól származnak, akik az adott terméket megvásárolták. Ennek érdekében az Eladó a következő lépéseket teszi annak ellenőrzésére, hogy a vélemények a Vásárlóitól származnak-e:
      1. A közvetlenül a Webáruház weboldalán elérhető űrlapon kiadott vélemény közzététele az Eladó előzetes ellenőrzését igényli. Az ellenőrzés a véleménynek az Általános Szerződési Feltételeknek való megfelelésének ellenőrzéséből áll, különösen annak ellenőrzéséből, hogy a véleményt adó személy a Webáruház Vásárlója-e - ebben az esetben az Eladó ellenőrzi, hogy a személy vásárolt-e a Webáruházban, és egy Termékre vonatkozó vélemény esetén az Eladó ezen felül ellenőrzi, hogy a személy megvásárolta-e a véleményezett Terméket. Az ellenőrzésre indokolatlan késedelem nélkül kerül sor.
      2. Az Eladó a Vevőinek (akár olyan külső véleménygyűjtő szolgáltatás útján is, amellyel együttműködik) egyedi linket küld a Vevő által a vásárláskor megadott e-mail címre - ily módon a visszajelzési űrlaphoz csak az a Vevő fér hozzá, aki a Terméket a Webáruházban vásárolta.
      3. Abban az esetben, ha az Eladónak kétségei vannak, vagy más Ügyfelek vagy harmadik felek által az Eladóhoz intézett kifogások merülnek fel azzal kapcsolatban, hogy egy adott vélemény egy Vevőtől származik-e, vagy hogy egy adott Vevő vásárolt-e egy adott Terméket, az Eladó fenntartja a jogot, hogy kapcsolatba lépjen a vélemény írójával annak tisztázása és megerősítése érdekében, hogy az illető valóban az Internetes Üzlet Vásárlója, vagy valóban megvásárolta a véleményezett Terméket.
    7. Bármilyen észrevétel, fellebbezés egy vélemény ellenőrzése ellen, vagy kifogás azzal kapcsolatban, hogy egy adott vélemény egy Vevőtől származik-e, vagy hogy egy adott Vevő vásárolt-e egy adott Terméket, az Általános Szerződési Feltételek 6. pontjában jelzett panaszeljárással analóg módon tehető.
    8. Az Eladó nem tesz közzé, illetve nem teszi közzé más személy által a Vevők valótlan véleményét vagy ajánlását, és nem torzítja el a Vevők véleményét vagy ajánlását a Termékei népszerűsítése érdekében. Az Eladó pozitív és negatív véleményeket egyaránt közöl. Az Eladó nem nyújt szponzorált véleményeket.
  11. ILLEGÁLIS ÉS EGYÉB, A SZABÁLYOKNAK NEM MEGFELELŐ TARTALOM

    1. Az Általános Szerződési Feltételek ezen szakasza tartalmazza a digitális szolgáltatásokról szóló törvény szerinti rendelkezéseket a Webáruház és a Szolgáltató vonatkozásában. Az Ügyfél főszabály szerint nem köteles a Webáruház használata során tartalmat szolgáltatni, kivéve, ha az Általános Szerződési Feltételek konkrét adatokat (pl. a Megrendelés leadásához szükséges adatokat) írnak elő. Az Ügyfélnek lehetősége lehet véleményt vagy megjegyzéseket fűzni az Online Shopban a Szolgáltató által erre a célra biztosított eszközök segítségével. Amennyiben az Ügyfél tartalmat ad meg, köteles betartani az Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat.
    2. KAPCSOLATPONT - A Szolgáltató a info@missisleepy.hu e-mail címet jelöli ki egyetlen kapcsolattartási pontként. A kapcsolattartási pont lehetővé teszi a Szolgáltató számára a közvetlen kapcsolattartást a tagállami hatóságokkal, az Európai Bizottsággal és a Digitális Szolgáltatások Testületével, ugyanakkor a szolgáltatás igénybe vevői (beleértve a szolgáltatás igénybe vevőit is) számára, hogy elektronikus úton közvetlenül, gyorsan és felhasználóbarát módon kommunikáljanak a Szolgáltatóval a digitális szolgáltatásokról szóló törvény alkalmazása céljából. A Szolgáltató a kapcsolattartási pontjával történő kommunikációhoz a lengyel és az angol nyelvet jelöli meg.
    3. A jogellenes tartalom bejelentésére és a digitális szolgáltatásokról szóló törvény 16. cikke szerinti eljárás:
      1. A info@missisleepy.hu e-mail címen bármely személy vagy szervezet bejelentheti a Szolgáltatónak az olyan konkrét információk jelenlétét, amelyeket a személy vagy szervezet jogellenes tartalomnak tart.
      2. A bejelentésnek kellően pontosnak és megfelelően indokoltnak kell lennie. Ennek érdekében a Szolgáltató lehetővé teszi és elősegíti a fent említett e-mail címre történő bejelentéseket, amelyek az alábbiakat tartalmazzák: (1) kellően megalapozott magyarázatot arra vonatkozóan, hogy a személy vagy szervezet szerint a bejelentett információ miért minősül Jogellenes tartalomnak; (2) az információ pontos elektronikus helyének egyértelmű megjelölését, például a pontos URL(ek), és adott esetben a tartalom típusának és a szolgáltatás konkrét típusának megfelelő további információkat a Jogellenes tartalom azonosítására; (3) a bejelentő személy vagy szervezet nevét és e-mail címét, kivéve a bejelentést, amely olyan információval kapcsolatos, amelyről úgy ítélik meg, hogy a bejelentés az 1. cikkben említett bűncselekmények valamelyikével kapcsolatos. 3-7. pontjában foglaltakra vonatkozó bejelentés; és 4) nyilatkozat, amely megerősíti a bejelentést tevő személy vagy szervezet jóhiszemű meggyőződését, hogy az abban foglalt információk és állítások helyesek és teljes körűek.
      3. A fent említett bejelentés akkor minősül a digitális szolgáltatásokról szóló törvény 6. §-a szerinti tényleges tudomásszerzésre vagy ismeretszerzésre okot adónak az általa érintett információval kapcsolatban, ha az lehetővé teszi a kellő gondossággal eljáró Szolgáltató számára, hogy részletes jogi elemzés nélkül megállapítsa az érintett tevékenység vagy információ jogellenes jellegét.
      4. Ha a bejelentés tartalmazza a bejelentést tevő személy vagy szervezet elektronikus elérhetőségét, a Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül elismervényt küld a személynek vagy szervezetnek a bejelentés átvételéről. A Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül értesíti az ilyen személyt vagy szervezetet az értesítés tárgyát képező információval kapcsolatos döntéséről, és tájékoztatja a döntés elleni fellebbezés módjáról.
      5. A Szolgáltató a fent említett mechanizmus keretében beérkező valamennyi értesítést megvizsgálja, és az értesítés tárgyát képező információkkal kapcsolatos döntéseket kellő időben, nem önkényesen, objektív módon és kellő gondossággal hozza meg. Amennyiben a Szolgáltató automatizált eszközöket használ az ilyen feldolgozás vagy döntéshozatal céljából, az előző bekezdésben említett értesítésben erre vonatkozó információt is feltüntet.
    4. Tájékoztatás azokról a korlátozásokról, amelyeket a Szolgáltató a Webáruház használatával kapcsolatban a Szolgáltatás igénybevevői által megadott adatok tekintetében alkalmaz:
      1. Az alábbi szabályok vonatkoznak a Szolgáltatás Igénybevevőjére az Internetes Üzleten belül bármely tartalom szolgáltatására:
        1. kötelezettség, hogy az Online Shopot, beleértve a tartalom közzétételét (pl. vélemények vagy hozzászólások részeként), annak céljával, a jelen Általános Szerződési Feltételekkel összhangban, valamint a jogszabályoknak és a jó erkölcsnek megfelelő módon használja, figyelembe véve a Szolgáltató és harmadik személyek személyiségi jogainak, szerzői és szellemi tulajdonjogainak tiszteletben tartását;
        2. a tényszerűen helyes és nem félrevezető tartalom szolgáltatásának kötelezettsége;
        3. a jogellenes tartalom nyújtásának tilalma, beleértve a jogellenes tartalom nyújtásának tilalmát;
        4. nem küldhet kéretlen kereskedelmi információkat (spam) az Internet Shopon keresztül;
        5. a netikett általánosan elfogadott alapelveit sértő tartalom nyújtásának tilalma, beleértve a vulgáris vagy sértő tartalmakat;
        6. kötelezettség, hogy - szükség esetén - rendelkezzen az ilyen tartalmaknak az Internet Shop oldalain való rendelkezésre bocsátásához szükséges valamennyi joggal és engedéllyel, különösen a szerzői joggal vagy a felhasználáshoz, terjesztéshez, hozzáférhetővé tételhez vagy közzétételhez szükséges engedélyekkel, engedélyekkel és hozzájárulásokkal, különösen az Internet Shopban való közzététel és terjesztés jogával, valamint a harmadik fél képét vagy személyes adatait tartalmazó tartalom esetében a kép vagy személyes adatok felhasználásának és terjesztésének jogával.
        7. az Internetáruház olyan módon történő használatának kötelezettsége, amely nem jelent biztonsági kockázatot a Szolgáltató informatikai rendszerére, az Internetáruházra vagy harmadik félre nézve.
      2. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Ügyfél által a Webáruházba bevitt tartalmakat moderálja. A moderálásra jóhiszeműen és kellő gondossággal, a Szolgáltató saját kezdeményezésére vagy a Szolgáltatóhoz érkezett bejelentés alapján kerül sor annak érdekében, hogy a Jogellenes vagy egyéb, az Általános Szerződési Feltételeknek nem megfelelő tartalmakat felismerje, azonosítsa és eltávolítsa, vagy az azokhoz való hozzáférést megakadályozza, illetve hogy megtegye az Európai Unió jogának és az Európai Unió jogával összeegyeztethető nemzeti jognak - ideértve a digitális szolgáltatásokról szóló törvényben meghatározott követelményeket - vagy az Általános Szerződési Feltételekben foglalt követelményeknek való megfeleléshez szükséges intézkedéseket.
      3. A moderálási folyamatot ember végezheti manuálisan, vagy támaszkodhat automatizált vagy félautomatizált eszközökre annak érdekében, hogy segítse a Szolgáltatót a Jogellenes tartalom vagy más, az Általános Szerződési Feltételeknek nem megfelelő tartalom azonosításában. Az ilyen tartalom azonosítását követően a Szolgáltató dönt arról, hogy eltávolítja-e a tartalmat, vagy megakadályozza-e a tartalomhoz való hozzáférést, vagy más módon korlátozza-e annak láthatóságát, illetve megtesz-e bármilyen más, általa szükségesnek ítélt intézkedést (pl. felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a kifogások tisztázása és a tartalom módosítása érdekében). A Szolgáltató világos és könnyen érthető módon tájékoztatja a tartalmat szolgáltató Ügyfelet (amennyiben rendelkezik az elérhetőségével) a döntéséről, a döntés indokairól és a döntés megfellebbezésének lehetőségeiről.
      4. A Szolgáltató a digitális szolgáltatásokról szóló törvény szerinti jogainak és kötelezettségeinek gyakorlása során kellő gondossággal, objektív és arányos módon, valamint valamennyi érintett fél - ideértve a szolgáltatás igénybe vevőit is - jogainak és jogos érdekeinek kellő figyelembevételével jár el, különös tekintettel az Európai Unió Alapjogi Chartájában foglalt jogokra, így a véleménynyilvánítás szabadságára, a média szabadságára és pluralizmusára, valamint egyéb alapvető jogokra és szabadságokra.
    5. A Szolgáltató által a jelen Szabályzat rendelkezéseivel összhangban kapott értesítés vagy a Szolgáltató által hozott döntés vagy egyéb intézkedés vagy mulasztás alapján hozott határozatra vonatkozó észrevételeket, panaszokat, igényeket, fellebbezéseket vagy kifogásokat a Szabályzat 6. szakaszában megjelölt panaszeljárással analóg módon lehet benyújtani. Ezen eljárás igénybevétele díjmentes és a panaszok elektronikus úton, a megadott e-mail címre történő benyújtását teszi lehetővé. A panaszeljárás alkalmazása nem érinti az érintett személy vagy szervezet bírósági eljáráshoz való jogát, és nem érinti egyéb jogait.
    6. A Szolgáltató a beérkezett értesítés vagy a meghozott döntés alapján a Szolgáltató által hozott döntéssel vagy egyéb intézkedéssel vagy mulasztással kapcsolatos észrevételeket, panaszokat, beadványokat, fellebbezéseket vagy kifogásokat időben, megkülönböztetéstől mentesen, objektív és nem önkényes módon kezeli. Ha a panasz vagy egyéb bejelentés elegendő indokot tartalmaz ahhoz, hogy a Szolgáltató úgy ítélje meg, hogy a bejelentés nyomán hozott intézkedésre vonatkozó döntése nem indokolt, vagy hogy a kifogásolt információ nem jogellenes és nem felel meg az Általános Szerződési Feltételeknek, vagy olyan információt tartalmaz, amely arra utal, hogy a panaszos fellépése nem indokolja a megtett intézkedést, a Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül visszavonja vagy módosítja a tartalom eltávolítására vagy a tartalomhoz való hozzáférés megakadályozására, illetve annak láthatóságának egyéb módon történő korlátozására vonatkozó döntését, vagy megteszi a szükségesnek ítélt egyéb intézkedéseket.
    7. A Szolgáltatás Igénybevevői, a Jogellenes Tartalmat bejelentő személyek vagy szervezetek, akiknek a Szolgáltatónak a Jogellenes Tartalommal vagy az Általános Szerződési Feltételeknek nem megfelelő tartalommal kapcsolatos döntései címzettjei, jogosultak arra, hogy az e döntésekkel kapcsolatos viták rendezésére bármely, a tagállam digitális szolgáltatások koordinátora által tanúsított peren kívüli vitarendezési szervet válasszanak, beleértve azokat a panaszokat is, amelyeket a Szolgáltató belső panaszkezelési rendszere nem oldott meg.
  12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

    1. Az online áruházon keresztül kötött szerződések lengyel nyelven jönnek létre.
    2. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása:
      1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket fontos okokból módosítsa, azaz: a jogszabályi változások; a fizetési vagy szállítási módok vagy határidők változása, amelyek jogi vagy szabályozási kötelezettségek tárgyát képezik; a nyújtott Elektronikus Szolgáltatások körének vagy formájának változása; új Elektronikus Szolgáltatásokkal való kiegészítés; a Webáruház, beleértve az Elektronikus Szolgáltatásokat és a Szolgáltatás igénybe vevőit/ügyfeleit a csalással, rosszindulatú szoftverekkel, spamekkel, adatsértésekkel vagy egyéb kiberbiztonsági fenyegetésekkel szembeni védelemmel kapcsolatos előre nem látható és közvetlen fenyegetés elhárításának szükségessége - amennyiben ezek a változások érintik a jelen Általános Szerződési Feltételek végrehajtását.
      2. A javasolt módosításokról legalább 15 nappal a módosítások hatálybalépése előtt értesítést kell küldeni, azzal a fenntartással, hogy a módosítás a 15 napos értesítési határidő betartása nélkül is elvégezhető abban az esetben, ha a Szolgáltató: (1) olyan jogi vagy szabályozási kötelezettség terheli, amelynek értelmében oly módon kell módosítania az Általános Szerződési Feltételeket, hogy nem tudja betartani a 15 napos értesítési határidőt; vagy (2) kivételesen módosítania kell az Általános Szerződési Feltételeket, hogy a Webáruház, beleértve az Elektronikus Szolgáltatásokat és a Szolgáltatás Igénybevevőit/Vásárlóit a csalással, rosszindulatú szoftverekkel, spamekkel, adatsértésekkel vagy egyéb kiberbiztonsági fenyegetésekkel szembeni védelemmel kapcsolatos előre nem látható és közvetlen veszélyt elhárítsa. Az előző mondatban említett két utóbbi esetben a módosítások végrehajtása azonnali hatállyal történik, kivéve, ha hosszabb végrehajtási időszak lehetséges vagy szükséges, amelyről a Szolgáltató minden esetben értesítést küld.
      3. Folyamatos jellegű szerződések (pl. Elektronikus Szolgáltatás - Számla nyújtása) esetén az Ügyfél jogosult a Szolgáltatóval kötött szerződést a javasolt módosításokra vonatkozó értesítési határidő lejárta előtt felmondani. A felmondás az értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül lép hatályba. Folyamatos szerződés esetén a módosított Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltatás Igénybevevőre akkor kötelezőek, ha a Szolgáltatás Igénybevevő a változásokról a módosítások hatályba lépését megelőzően az értesítési határidőnek megfelelően megfelelően értesítést kapott, és a szerződést ezen időszak alatt nem mondta fel. Ezen túlmenően a Szolgáltatás Igénybevevője a változásokról szóló értesítés kézhezvételét követően bármikor elfogadhatja a módosításokat, és ezáltal lemondhat az értesítési időszak folytatásáról. A folyamatos szerződéstől eltérő jellegű szerződés megkötése esetén az Általános Szerződési Feltételek módosításai semmilyen módon nem érintik a Szolgáltatás Igénybevevő által az Általános Szerződési Feltételek módosításainak hatálybalépése előtt szerzett jogokat, különösen az Általános Szerződési Feltételek módosításai nem érintik a már leadott vagy leadott Megrendeléseket és a megkötött, végrehajtott vagy teljesített Értékesítési Szerződéseket.
      4. Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek módosításai új díjak bevezetését vagy a jelenlegi díjak emelését eredményezik, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől.
    3. Az e szabályzatban nem szabályozott kérdésekre a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései az irányadók.
  13. ELÁLLÁSI NYILATKOZATMINTA (A FOGYASZTÓI JOGOKRÓL SZÓLÓ TÖRVÉNY 2. MELLÉKLETE)

Elállási nyilatkozatminta (csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha Ön el kíván állni a szerződéstől)

  • Címzett:

SLEEPY SP. Z O. O. SP. J.

ul.

missisleepy.hu

info@missisleepy.hu

  • Ezúton értesítem/jelentjük(*), hogy elállok/elállunk az alábbi áruk(*) értékesítésére vonatkozó szerződéstől az alábbi áruk(*) szállítására vonatkozó szerződéstől az alábbi áruk(*) teljesítésére vonatkozó szerződéstől/az alábbi szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől(*).
  • A szerződéskötés időpontja(*)/átvétel(*)
  • A fogyasztó(k) neve
  • A fogyasztó(k) címe
  • A fogyasztó(k) aláírása (csak akkor, ha a nyomtatványt papíron küldik)
  • Dátum

(*) A megfelelőt törölni kell.

Newsletter

Iratkozzon fel hírlevelünkre és szerezzen 10% kedvezményt első vásárlásakor